YNET

המזונות האלו שמרפאים אותך – והגורו שלהם בישראל

אחרי שסבלה מבעיות בריאות קשות, גילתה אומינה קדמי את המרפא לכל בעיותיה בתזונה, בעיקר במזונות העל. אחרי שהות של תשע שנים בקוסטה ריקה, שם עמדה בראש מרכז לניקוי הגוף מרעלים, חזרה לאחרונה לישראל והפכה לגורו הבלתי מעורער של המזונות שלטענתה יעילים וחזקים יותר מכל תרופה או ויטמין

הטבע נותן לנו מתנות, אז למה שלא ניקח? כשהמשפט הזה שגור בפיהם, מצאו עצמם 12 מאורחי מלון מצפה הימים, צועדים בשמונה בבוקר של יום קיצי במיוחד בשבוע שעבר לארוחת הבוקר שלהם. אבל במקום לרדת לחדר האוכל המפנק של מלון הבוטיק היוקרתי, שמו פעמיהם 12 האורחים לאורכו של השביל האחורי המוביל לגינת הירק של המקום. בתוכנית – ליקוט עשבים ירוקים שיוכנסו דקות אחר-כך אל תוך הבלנדר הגדול שהמתין להם מתחת לעץ האקליפטוס, עם מעט מיץ תפוזים טבעי, פירות מיובשים ומיני אבקות של שורשים גרוסים.

העיסה הירוקה שמתקבלת היא למעשה תמצית הטרנד שצובר תאוצה בישראל ובעולם כולו בשנים האחרונות – הסופרפודס, או בעברית "מזונות העל". מדובר במזונות טבעיים שהוכחו במאות מחקרים כבריאים והאיכותיים ביותר שקיימים כיום. אלו מזונות שהוכיחו עצמם כמשפרי סימפטומים של כמעט כל מחלה, הם יכולים לעודד את רמת האנרגיה והחיוניות בגוף, לחזק את המערכת החיסונית ולשפר הבריאות הכללית.

להמשך קריאה ב-YNET