.

4-24 לאוקטובר 2023

אומינה מזמינה אותך להחזיר לגופך את
האנרגיה הפועמת, החדות, החיוניות ותחושת החיות
בשיטת האיזון ההורמונלי הטבעי:

השיטה שבאמצעותה מאות נשים השתחררו ממשקל עודף, העלו את רמת האנרגיה והחיוניות, נפטרו ממצבי הרוח וגלי החום והתחילו לישון יותר טוב בלילה.

הבריאות ההורמונלית היא סוד עוצמתך
ובריאות הגוף והנפש שלך.

אני מזמינה אותך לתכנית שנבנתה במיוחד עבורך,
על מנת להביא אותך בתוך 21 יום לאיזון הורמונלי - ללא כדורים,

תופעות לוואי או ביקורים מיותרים אצל הרופא - בתהליך הוליסטי טבעי המשלב עבודה פיזית, מנטלית וריגשית.

מה תקבלי בתכנית?

ערכת סופרפוד
לאיזון הורמונלי

תוכנית תזונה
והזנה הוליסטית

ליווי אישי

אפליקציה
יעודית

ערכת סופרפוד לאיזון הורמונלי

ערכה הכוללת 4 תערובות סופרפוד יעודיות התומכות באיזון הורמונלי על בסיס צמחים אדפטוגנים, פטריות מרפא ומזונות על נוספים + חוברת הדרכה עם 40 דפים של מתכונים ולינקים למדיטציה ויוגה.

 *כולל משלוח עד הבית ללא תוספת תשלום.

תוכנית תזונה והזנה הוליסטית

תוכנית תזונה מפורטת ל-21 ימים הכוללת סדר יום, תפריטים, מתכונים והוראות הכנה. תזונה מאזנת הורמונים המבוססת על תפריט טבעוני עשיר בחלבון ומיקרו-נוטריינטים ועל בסיס עקרונות הצום לסירוגין (16/8).

ליווי אישי

במהלך 21 ימי התכנית תלווה אותך באופן יומיומי מנטורית אישית אשר תעניק לך את התמיכה וההכוונה המותאמים לך בשלבי האיזון ההורמנלי האישי שלך.

אפליקציה ייעודית

הכוללת את כל התוכן של התוכנית ברמה יומיומית, 21 סרטוני הסבר ולימוד יומיים של אומינה של מתכונים, הסברים, תרגילי יוגה, נשימות, מודעות ומדיטציות המיועדים לתמוך ולהעמיק את התהליך.

4-24 לאוקטובר 2023

רוצה לשחרר את העוצמה הנשית שבי לעולם

משתתפות מספרות על התוכנית

״תכנית מושלמת, כי אהבתי את כל הקונספט שנוגע בכל הרבדים שעוטפים והולכים איתנו יד ביד בחיים. גוף, נפש, נשמה, תזונה, משפחה, חברים, עבודה ועוד. כל זה קיבל ביטוי במינון הנכון ב-21 יום המופלאים האלה. תבורכי אומינה וכמובן מורין המדהימה ושאר הצוות שלך. עבודת קודש אתן עושות להרבה שהולכות שצריכות את ההכוונה המושלמת הזאת. תודות בשפע...״

יפה

״פעם ראשונה שאני טוטאלית למשהו... כל כך רציתי שינוי שה"למה" שלי סופסוף היה חזק. נהנתי מהמטבח נהניתי מהשקט בגוף. היה לי מאוד מאתגר להפסיק קפה וסוכרים. לדעת להגיד לא תודה, לשתף חברות בתהליך. נתתי לעצמי מתנה. הלילות איזה כייף שהם קיימים, יש לי שינה עמוקה. הנשימה חזרה, הדלקת ירדה. היה תענוג לקבל חיזוקים.
היו כאן מעבר לאוכל מלא מלא מעגלים... המדיטציה ממכרת וסה״כ הדרך סופר שונה עבורי ...️

יונית

״תכנית מומלצת לכל אישה בכל גיל. התכנית מביאה אותך לפגישה עם עצמך, כמו אתנחתא מבורכת בדרך. אחרי עיכול כל מה שנלמד יבוא ההמשך....״

רנה

״לפני התוכנית הייתי מאוד עייפה, היו לי נפילות אנרגיה, הייתי בערב ממש גמורה, מחוקה. כעת אני ערנית וחיונית ומלאת אנרגיה מצליחה לשמור על צום לסירוגין.... המתכונים מדהימים ונותנים מקום ליצירתיות.... הייתה לי נשירת שיער שהפסיקה עם התוכנית...לפני התוכנית הייתי לוקחת תוספים שלא עזרו והתוכנית עזרה...״

רינתייה

״ירד לי חצי מספר במשקפיים, פתאום שמתי את המשקפיים והיה לי כאב ראש, פתאום הבנתי שאני רואה ללא משקפיים. קיבלתי וסת לאחר 9 חודשים שלא קיבלתי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי. קיבלתי תחושה של שליטה, מחוויה של סחרחרה הורמונלית משוגעת הרגשתי שאני נוחתת וחוזרת לפסים, ויש לאן לחזור, יש בית ויש עוגן. עכשיו זה שלי, אני יכולה לחיות את זה באיזה ווליום שמתאים לי. חגגתי את הווסת שלי, זו הרגישה כמו הפעם הראשונה.״

גל

״אני עדיין על הגלים של התוכנית, כמה שבועות אחרי שהיא נגמרה. מקפידה על ההרגלים שקיבלתי - התזונה, היוגה והמדיטציה... התוכנית היא כמו מגדלור בוהק שמסמן לי את הדרך, ואני תמיד שמחה לחזור ולמצוא את הצפון שלי בעזרתה. אני כל כך שמחה על ההרגלים והשיעורים שלמדתי בתוכנית, ובעיקר על הביטחון המחודש שלי בעצמי, בגוף ובנפש שלי, ביכולת שלי להתאזן ולרכוש שליטה ויציבות בעולם שלי. מבחינתי זו לגמרי תוכנית לחיים, ואני אסירת תודה על הכניסה שלכן לחיים שלי.״

ענבל

הבריאות ההורמונלית שלך
היא סוד עוצמתך

כשאנחנו מדברות על בריאות נשית,
עלינו להבין את יסודות ההורמונים השולטים בגופנו.

הורמונים הינם שליחים כימיקלים המיוצרים בגופנו על ידי בלוטות אנדוקריניות הממוקמות באיברי יותרת הכליה, השחלות, ההיפותלמוס, הלבלב, בלוטות האצטרבול, יותרת המוח ובלוטות התריס.

ההורמונים בגופנו שולטים על 80% מהתפקוד היומי של האיברי הכבד, הלב והמוח. כל תא בגופנו צריך איזון הורמונלי על מנת לפעול באופן מיטיב.

לכן ההורמונים משפיעים על כל חלק מבריאות גופנו: העור, העיכול, המשקל, מצב הרוח, כיצד אנו חושבים, רמת האנרגיה ועוד.

שליחים של הגוף

ניתן לראות את ההורמונים כשליחים של גופנו.
באמצעות זרם הדם הם עוברים אל הרקמות והאיברים, ומעבירים מסרים המנווטים כמעט כל פעולה: 

קצב הלב

איזון השינה

מחזור הרביה

וויסות חילוף החומרים

תפקוד מיני

איזון מטבולי

איזון נוזלים

רמות מתח

טמפרטורת הגוף

לפעמים יוצאים מאיזון…

כנשים אנו חוות שינוי ומחזוריות, ממש כמו בטבע. בתקופות חיים שונות אנו משתנות ללא הכר, המחזורים הביולוגיים השונים ותהליך ההתבגרות
משפיעים על תפקיד ההורמונים בגופנו,
והאיזון ההורמונלי שלנו מופר.

על פי רוב יתבטא חוסר איזון הורמונלי בתסמינים גופניים ורגשיים שונים ומגוונים כגון:

כאבי פרקים, עייפות, לחץ דם גבוה, גלי חום, עלייה במשקל, לחץ, כאבי ראש, מצבי רוח, חוסר חשק מיני, תסמונת קדם ויסתית, צ׳יסטות ועוד.

נשים רבות נשארות ללא מענה

למרות שמדובר בתופעה נפוצה מאוד,
התרבות של ימינו והרפואה הקונבציונאלית אינה מעוררת שיח, לימוד וטיפול ראוי לאיזון הורמונלי. לכן כנשים בתקופת חוסר איזון אנו מכונות "הורמונליות" והדרכים המקובלות לאיזון ותמיכה הן באמצעות תרופות והורמונים מלאכותיים מבוססי קסנו-הורמונים, העלולים לגרום לעודף אסטרוגן בגוף ומגוון תופעות לוואי.
המציאות היא - שנשים מרגישות אבודות בתוך המערכת הרפואית, שמטפלת בסימפטומים, אבל משאירה אותן בודדות ונואשות, מוקטנות ומוחלשות.

להגיע לאיזון - בדרך הריפוי הטבעי

במהלך 21 ימי התוכנית, בעודך מיישמת את התזונה המאזנת בתמיכתם של סופרפוד וצמחים, מטמיעה הרגלי אורח החיים התומכים בתהליך, תחווי את השינוי מכאוס הורמונלי לאיזון מבורך.

מתוך הלימוד של שפת ההורמונים שלך, תוכלי להבין בדיוק את מה שגופך מאותת לך, ולהגיב באמצעות תזונה, ושגרת אורח החיים נכונה ומעצימה עבורך.

את מוזמנת להיפתח ליכולת הטבעית של גופך לאזן את ההורמונים, לגלות מחדש את הגרסה החיונית, הנשית והסקסית של עצמך, שאולי חששת שהיא נעלמה לנצח.

להזין את גופך

למדי לבשל ולהזין את גופך במזון התומך באיזון הורמונלי, להבין לעומק את מרחב ההזנה שאת זקוקה לו, ובכך לאפשר לגופך לחוות מחזורים ללא כאבים וכניסה ושהייה בגיל המעבר באופן מאוזן.

לשקם את חילוף החומרים

למדי כיצד להוריד את רמות הסוכר בדם, להיגמל מתשוקה לסוכרים לתמיד ולתמוך באופן יומיומי בסילוק רעלים ועודפי הורמונים מלאכותיים מזרם הדם ומהכבד. 

לאזן את ההורמונים

למדי מה הסימפטומים שלך מספרים לך על חוסר האיזון ההורמונלי שלך וכיצד לטפל בהם באמצעות תזונה טבעית ואורח חיים בריא. הטמעי את החוויה של חיים בהרמוניה עם המקצבים הייחודיים שלך.

4-24 לאוקטובר 2023

רוצה לשחרר את העוצמה הנשית שבי לעולם

משתתפות מספרות על התוכנית

״תודה גדולה למנטורית שלי. היו לי הרבה התלבטויות ונפילות והמנטורית שלי הייתה מאוד קשובה אליי הרגישה אותי וליוותה אותי באכפתיות ומקרוב.... טוב לי בלי הביצים, בלי הקפה, בלי הגלוטן והסוכר, עכשיו יש משהו מאוזן. הבנתי שאני רוצה את זה בחיים עצמם ולא רק בתוכנית של 21 יום... ככה בא לי לחיות, לאכול, להעניק לעצמי, זו דרך נכונה לחיות דרכה בתפיסה...״

יערה

״אני מרגישה בן אדם אחר. התוכנית הזאת שינתה אותי.
ירדתי 4 קילו ואני מרגישה בריאה יותר. היו לי פצעים בפנים שלא הצליחו לעבור יותר מ-4 חודשים, עכשיו הם מתחילים להעלם. יש שיפור בדורבן ברגל, יש שיפור בטחורים. יש פה משהו שעושה לי טוב ואני רוצה ממנו עוד...״

אורפז

״התחלתי לבשל, לקנות דברים מיוחדים עבורי, הפסקתי קפה, הפסקתי עם הגלוטן לגמרי, התחלתי לשתות הרבה מים , חזרתי להתאמן, אני ישנה טוב. קיבלתי מתנה. למדתי המון לגבי גוף נפש, למדתי להתמסר.. זו הפעם הראשונה שאני מרגישה שלהשקעה שלי יש מענה, תגמול ״.

עידית

״אני נהנית מזה שהאוכל לא מנהל אותי ולמדתי להכין לעצמי דברים. בלי קפה, בלי סוכר בלי גלוטן. זה לאו דווקא אוכל, אני בפנים, פעם ראשונה בחיי אני באיזון, לא בקיצוניות לשום צד. אני בסבלנות מתבוננת לאן זה לוקח אותי. תודה למנטורית שלי שבלעדיה לא הייתי מגיעה למקום הזה....התמיכה בתוכנית מאוד חשובה. תודה!״

ענת

״יש שיפור בהרגשה הכללית, הבטן יותר קלה והעור נראה יותר טוב. תודה רבה לכן על כל התמיכה והעצות מסביב מעריכה מאוד...״

אתי

הגעתי לתכנית בעקבות תסמיני גיל המעבר, תקופה ארוכה שאני עייפה, חלשה, עם תנודות במצבי הרוח, לא ישנה טוב בלילה, גלי חום, מיגרנות קשות וחוסר ויסות כללי. התכנית הייתה עבורי כמו ריטריט...היום.היום אני מרגישה הרבה יותר טוב, מצליחה לישון שוב טוב, נגמלתי מקפה, סוכר וגלוטן וממשיכה לדבוק בזה...מרגישה יותר קלילות, איזון ובריאות פיזית ונפשית. כדאי להכיר את אומינה המהממת שהיא השראה לחיים מאוזנים, יפים ומלאי תשוקה ובריאות. תודה על הכל.״

אדווה

קחי את השליטה לידיים שלך!

בואי ללמוד בעצמך כיצד לאזן ולטפל בבריאות ההורמונלית שלך,
מתוך הידיעה כי ההורמונים בגופך פועלים למענך ולא נגדך.

התוכנית לאיזון הורמונלי והעצמה נשית ב- 21 יום

שחרור משקל עודף, העלאת רמת האנרגיה והחיוניות, איזון מצבי הרוח וגלי החום ושינה יותר טובה בלילה

 

למרות מה שאת עשויה לחשוב, איזון ההורמונים שלך אינו מסובך. אני מזמינה אותך לתוכנית הוליסטית, פרקטית ופשוטה למעקב ולביצוע, שעיקרה להביא אותך תוך 21 ימים לאיזון הורמונלי על ידי שילוב המימדים הפיזיים, המנטליים והרגשיים.

במהלך הימים תיכנסי לתוכנית תזונתית עשירה בסופרפוד, צמחים ופטריות מרפא, לצד עבודה תודעתית, לימוד וחיבור לגוף הנשי.

במשך ימי התוכנית תקבלי תמיכה ממנטוריות כמו גם מיתר משתתפות התוכנית. נבין כיצד נוכל להיות הנשים העוצמתיות שאנחנו, להתמלא בהשראה ולהביא את המתנה הנשית שלנו לעולם.

מוזמנת להיכנס למסע עמוק ומשמעותי ולעשות את זה ביחד, כי אין דבר יותר מענג וחזק ועוצמתי מהביחד הנשי שלנו.

אז מה כוללת התכנית?

4-24 לאוקטובר 2023

רוצה לשחרר את העוצמה הנשית שבי לעולם

איך תדעי אם זה מתאים לך?

לפניך מאפיינים שונים המעידים על חוסר איזון הורמונלי. אם את מרגישה לפחות שניים מהם, התוכנית עבורך:

אם קשה לך לרסן את התשוקות לאוכל או אם את מרגישה שלא משנה תעשי - את לא יורדת במשקל

אם את סובלת מדאגות,
חרדות או דיכאון

אם את סובלת מגלי חום

אם יש לך בעיות שינה

אם העור והשיער שלך נראים עייפים
וחסרי ברק

אם את סובלת מתסמונת קדם ויסתית
או וסת לא סדיר

אם את מרגישה שהחשק המיני שלך ירד

אם את סובלת מעייפות וחוסר אנרגיית חיים

אם את סובלת מכאבי ראש ומיגרנות

אם את מתמודדת עם שחלות פוליציסטות

אם את מרגישה שהפוקוס המנטלי שלך נחלש ותחושת עירפול

אם יש לך רצון לחזור לאיזון ועוצמה בגוף ובנפש ללא כדורים, או תהליכים מניפולטיביים בגופך

4-24 לאוקטובר 2023

רוצה לקבל גישה לתוכנית ולהשיב את האיזון תוך 21 יום

למידע נוסף והרשמה במחיר הנחה מלאי את הפרטים הבאים:

4-24 לאוקטובר 2023

לרכישה

התכנית המלאה כוללת:

ערכת איזון הורמונלי הכוללת 4 תערובות סופרפוד ייחודיות שתשלח אלייך הביתה עם שליח

חוברת הדרכה הכוללת את סדר היום, המתכונים ואת ההדרכה המלאה של התכנית

21 יום של תרגילים, מתכונים, יוגה ומדיטציה

אפליקציה ייעודית שתרכז עבורך את כל החומר ותתזכר אותך מה לעשות ומתי

3 פגישות זום לייב ייחודיות עם אומינה

ליווי אישי על ידי מנטורית לאורך 21 יום

כלים אפקטיבים מוכחים כיצד לאזן עצמך הורמונלית ולחזור לעוצמה שלך

הצטרפות לקהילת הריפוי הטבעי של אומינה

עלות התכנית המלאה במחיר השקה מיוחד:

10 * ₪250 = 2,500 ש"ח
(במקום 5* ₪700 = 3,500)

  בהנחה של ₪1,000  

אודות אומינה

אומינה היא ממובילי תנועת הסופרפוד בארץ ובעולם.
בוגרת “המכון לתזונה משולבת” בניו יורק (Institute for Integrative Nutrition), עוסקת ולומדת רפואת צמחים ומורה ליוגה.
ספרה "סופרפוד - שער למטבח חדש" העוסק בתזונה טבעית ורפואה בדרך הטבע הפך רב מכר המנגיש את התזונה המבריאה לכל בית בישראל.
במהלך 16 השנים האחרונות אומינה ליוותה נשים רבות בתהליכי הבראה טבעיים והוליסטים. בעבודתה היא משלבת חוכמה עתיקה ממסורות שונות לצד מחקרים מתקדמים של ״ביו-האקינג״. תוכניות הריפוי השונות שאומינה יוצרת מבוססות על הזנה ואיזון של ארבעת הגופים (פיזי, רגשי, מנטלי ואנרגטי) המאפשרים העמקה וביסוס חווית טרנספורמציה שלמה לבריאות אופטימלית, להגשמה ולשגשוג.

משתתפות מספרות

״כל אחד צריך אומינה בחיים!
באמת שאני יכולה לומר על עצמי שאני בעלת ידע ומודעות לתזונה ואיזון. כל פעם מחדש אומינה מצליחה להכניס אותי לזון, לסנטר, לחיבור עצמי ואיזון מבורך. לחשוף אותי למעגלים חדשים.
בקיצור תוכנית PURE WOMAN היא wowwww

תודה אומינה על כל הטוב״

שירלי וגנר

״פלא גדול מה קרה בחיי בתשעת החודשים האחרונים מאז הניקוי הראשון, מאז שפגשתי את אומינה ואת הכותרת והכתר שגלומים בסופרפוד. הגוף שלי למד לוותר ולשחרר מיותר. הכח חוזר אל הגוף, העוצמה הפנימית מהדהדת, החיוניות ושמחת החיים.
את המקום הספק תפסה התשוקה ללמוד לאהוב את מה שיש ולדעת שאך טוב וחסד הם מנת חלקי.

יעל טנא

״לא יכולתי לוותר על לכתוב לך באופן אישי. עפתי על התוכנית הזאת ויותר מזה - אני מצליחה סוף סוף לא לאכול בלילה, דבר שאני מייחלת לו כבר שנים רבות. החיוך לא יורד לי מהפנים. מרגישה תחושת ניצחון ענקית, ושקט, שמחה וקלילות.״

גלי ברוומן

״אומינה אהובה שלי
יש לי דמעות ממך. מדהימה שכמותך. חייבת לומר לך לגבי הסדנה הזאת שהיא סופר מיוחדת, מקצועית ברמה גבוהה מאוד, מחדשת , יצירתית ופותחת עולמות שלמים. זה כאילו עולם חדש נפתח של המון ידע, תבונה, חכמה ורגישות. מתחבר לי לעוד המון דברים אחרים..לומר לך תודה ולשקף לך שבעיני תהפוך לסדנת דגל בעתיד״

סיגלית מאור הירש

״תודה מכל הלב על שהיית לי פנס מאיר לחזור לדרך הנכונה . הקול והמילים שלך עטפו אותי בשבועיים האחרונים וחיזקו תקופה ארוכה לא כל כך זוהרת.
תודה על היכולת שלך לחבר אנשים ולכוון את כולם לאותה נקודה ולתת לי תחושה של שייכות ומטרה עם אנרגיה זורמת קדימה.״

גלי ברוומן

כפי שהופענו ב:

הגעת עד לכאן
ועדיין מתלבטת?

מובן לחלוטין.
יתכן וקראת עד כאן, כי את חווה כעת שינוי הורמונלי, עניין שאולי מטריד אותך, ויתכן ואת מחפשת להחזיר לעצמך את תחושות האנרגיה והביטחון.

ראשית חשוב שתדעי שמדובר בעניין טבעי לגמרי, ושנית שהתוכנית גובשה במיוחד כדי לתת לך מענה בדיוק לצורך זה. התוכנית נבנתה בקפידה על מנת להשיב ולחזק את תחושת האנרגיה והעוצמה הנשית - בלי צורך בתרופות מלאכותיות ורק בהתבסס על פתרונות טבעיים עוצמתיים.

בנוסף, על מנת לתת לכמה שיותר נשים את הגישה למידע החשוב, כעת התוכנית ניתנת בהנחה של 30% לזמן מוגבל. אם תחליטי שאת רוצה לקבל גישה לתוכנית, תוכלי ללחוץ על הכפתור למטה, ונתראה בפנים ❤️

4-24 לאוקטובר 2023

רוצה לשחרר את העוצמה הנשית שבי לעולם

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.